Încărcare...

MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L.

Status firmă: funcţiune
Actualizat la 13 iunie 2025

Compania MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L. (CIF/CUI 43518996), cu sediul în Panticeu, jud. Cluj, a fost înființată pe 6 ianuarie 2021. Firma este specializată în activităţi ale centrelor de intermediere telefonica (call center), conform codului CAEN 8220.

Informații generale - MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L.

Informații generale - MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L.

CUI

CUI

43518996
Număr de înregistrare

Nr. Înregistrare

J12/30/2021
Număr de angajați

Angajați (nr. mediu)

2
Data înființării

Data înființării

6 ianuarie 2021
Pentru a accesa date financiare detaliate în diverse monede, studii sectoriale și de risc, precum și date de contact, te rugăm să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Status
1048
- funcţiune
2069
- sediu expirat
Caen
- Activităţi ale centrelor de intermediere telefonica (call center)
Înregistrat în E-Factura
De la 1 februarie 2024
Plătitor de TVA
De la 1 noiembrie 2021
Attitude Logo
Singura sală de fitness wellness din Iași

Indicatori financiariMASKELYNE MANAGEMENT S.R.L.

În anul 2024, MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L. a înregistrat o cifră de afaceri de 3.039.462,00 RON, înregistrând o creștere de peste 23% față de anul anterior.

Profit MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L.

În anul 2024, MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L. a înregistrat un profit de 2.978.433,00 RON, cu 92% mai mult față de anul anterior.

Informații Financiare - MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L.

AnAngajați (nr. mediu)Cifra de afaceriProfitEvoluția Anuală a Cifrei de Afaceri (%)Evoluția Anuală a Profitului (%)
202423.039.462,00 RON2.978.433,00 RON23%92%
202322.471.133,00 RON1.554.156,00 RON-50%-16%
202264.931.054,00 RON1.848.329,00 RON63%-13%
202123.032.245,00 RON2.117.219,00 RON100%100%

Informații contact - MASKELYNE MANAGEMENT S.R.L.

Județ
Cluj
Localitate
Panticeu
Cod Poștal
407445
Adresă
CLUJ, Sat Panticeu Com. Panticeu, G PANTICEU 63, Cod poștal 407445
E-mail
Fax
Adresa Web

Mai multe companii din Cluj

No data
No data

Mai multe companii cu cod CAEN 8220 - Activităţi ale centrelor de intermediere telefonica (call center)