Încărcare...

URBAN SOCIALIZING SRL

Status firmă: funcţiune
Actualizat la 12 iunie 2025

Compania URBAN SOCIALIZING SRL (CIF/CUI 37110991), cu sediul în Dudeştii Vechi, jud. Timiş, a fost înființată pe 27 februarie 2017. Firma este specializată în 9640, conform codului CAEN 9640.

Informații generale - URBAN SOCIALIZING SRL

Informații generale - URBAN SOCIALIZING SRL

CUI

CUI

37110991
Număr de înregistrare

Nr. Înregistrare

J2017000522351
Număr de angajați

Angajați (nr. mediu)

1
Data înființării

Data înființării

27 februarie 2017
Pentru a accesa date financiare detaliate în diverse monede, studii sectoriale și de risc, precum și date de contact, te rugăm să te autentifici sau să îți creezi un cont.
Status
1048
- funcţiune
Caen
- Activităţi ale agenţiilor de plasare a forţei de munca
Înregistrat în E-Factura
-
Plătitor de TVA
De la 1 noiembrie 2019
Attitude Logo
Singura sală de fitness wellness din Iași

Indicatori financiariURBAN SOCIALIZING SRL

În anul 2024, URBAN SOCIALIZING SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 1.179.604,00 RON, înregistrând o scădere de peste -43% față de anul anterior.

Profit URBAN SOCIALIZING SRL

În anul 2024, URBAN SOCIALIZING SRL a înregistrat un profit de 105.730,00 RON, cu -83% mai puțin față de anul anterior.

Informații Financiare - URBAN SOCIALIZING SRL

AnAngajați (nr. mediu)Cifra de afaceriProfitEvoluția Anuală a Cifrei de Afaceri (%)Evoluția Anuală a Profitului (%)
202411.179.604,00 RON105.730,00 RON-43%-83%
202312.055.069,00 RON626.906,00 RON-8%-42%
202222.226.587,00 RON1.084.405,00 RON22%4%
202121.817.878,00 RON1.044.844,00 RON108%55%
20200875.704,00 RON675.159,00 RON27%10%
20190690.635,00 RON613.092,00 RON153%139%
20180272.810,00 RON256.325,00 RON169%203%
20170101.425,00 RON84.557,00 RON100%100%

Informații contact - URBAN SOCIALIZING SRL

Județ
Timiş
Localitate
Dudeştii Vechi
Cod Poștal
307150
Adresă
TIMIŞ, Sat Dudeştii Vechi Com. Dudeştii Vechi, Cod poștal 307150
E-mail
Fax
Adresa Web

Mai multe companii din Timiş

Mai multe companii cu cod CAEN 7810 - Activităţi ale agenţiilor de plasare a forţei de munca